2013. október 1., kedd

Meggyes kevert süti

Ha lehet egy sütire nekem azt mondanom a kedven, akkor ez a legkedvencebb!:-)

Imádom, hogy meggyes, hogy ropogós a teteje, hogy puha a tésztája. Ebben is lehet variálni, dióval szeretem nagyon, Mikor megsül a dió, annak az íze, nekem mindent visz. Még a túrós sütinél is jobban szeretem ezt! Lehet kakaós a tésztája, lehet bele tenni, akármilyen gyümölcsöt.
Általában meggyel készül nálunk, és dióval, ma mogyoró ment a tetejére.

4 db tojást egészben beledobok az edénybe, majd 12 dkg cukor, 2 vaníliás cukor, 1 sütőpor, 2dl tej, 1 dl olaj. Ezt jó habosra keverem, majd mehet bele a liszt, 20dkg körül, de ne legyen sűrű a massza. Én nem mérek, azért írok sokszor kb-t!:-) Belerakom a közepes tepsibe, rádobálom a meggyet, majd rászórom a tetejére a diót vagy vagy a mogyorót. És előmelegített sütőben sütöm 180 fokon, 30 percig.

Jó étvágyat!

6 megjegyzés: