2013. szeptember 18., szerda

Nasi:-)

Mai nasi, kútfőből jött! Olyan krémeset, csokisat, almásat sütöttem volna. Így is lett! :-)

6 tojásból olajos piskótát sütöttem kakaósan. Majd ezt félbevágtam és csináltam egy olyan isteni finom krémet, hogy rém büszke voltam magamra.:-)))
4dl tejhez, 1 cs vaníliás pudingot kevertem, és 2 kis evő kanál cukrot, és 1 nagy lyukú reszelőn zöld almát reszeltem a krémbe. Jól felfőztem, és tettem bele 1 csomag vailiás cukrot én most igazi vaníliát tettem. És olyan 8 kocka fehér csokit olvasztottam bele, ha etettek finom krémet, na ez az lett! Krémes, az alma éppen puha, vaníliás, fehér csokis...hm...
Majd kettévágott piskóta közé tettem a krémet, a piskóta tetejére csoki máz került. Amit egy picit beszívott a piskóta, de sebaj!:-)))

Jó étvágyat!

ui. Vettem elemet a fényképezőbe, erre valamiért  a kártyára nem tudom rávarázsolni a képeket.:-((Ilyen technikai analfabéta vagyok!

1 megjegyzés:

  1. Remek gyors süti. Kár, hogy nem ehetek ilyeneket csak módjával. Ez a mód pedig a hétvége. Akkor képtelen vagyok megvonni magamtól pár perc kikapcsolódást, míg sütök, meg a finom falatokat! :-D

    VálaszTörlés