2013. szeptember 24., kedd

marhapörkölt

Marhapörkölt

Tegnap nagyon akciósan sikerült vennem marhahúst. Igen ezt is vadászni kell, mint halat, mert azért ez érdekes, hogy panaszkodnak, hogy a magyar ember nem eszik halat, sem marhát, én nem csodálkozom rajta, cseppet sem. És szerencsések vagyunk, mert vannak pecások a családban, így eszünk halat rendesen.:-))))

Marhapörkölt: 1 kg marhalábszár, 2 nagy fej hagymát pirítok, majd rá a hús, jól megpirítom azt is, ha levet enged a hús, akkor teszek rá pirospaprikát, sót, borsot, kicsi köményt. Belevágok 1 paradicsomot, 1 paprikát, pici vizet teszek alá mindig, és puhára főzöm.

Elkövettem egy szarvashibát!:-( Rizst főztem mellé, és nem nokedlit! Lusta voltam...nekem mondjuk így is ízlett, de a férfinép jobban örült volna  a nokedlinak, és valljuk be, a marhapörkölt meg is érdemelte volna.:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése