2013. augusztus 28., szerda

Bukta

Butka recept, közkívánatra::-)

1kg liszthez hozzáteszek 15 dkg cukrot, 2dl tejben felfuttatott 2dkg élesztőt, 2 tojást, 1 dl olajat. Annyi langyos tejet vagy vizet rakok hozzá, amitől olyan jó puha állaga nem lesz a tésztának.

Majd letakarom a tálat konyharuhával, duplájára kelesztem. Majd kinyújtom,5x5cm-re vágom, most a felébe túró került, amit én kis tejföllel, cukorral, vaníliás cukorral és egy kevés darával kikevertem. A másik fele kockázott tésztára, egy kocka étcsoki került. Na, ez bűnösen finom lett!:-))))

2 megjegyzés:

  1. :) nekem valahogy nem jönnek össze a kelt tészták. De ezek után már nagyon neki kell állnom.
    Csodaszép a tiéd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Jülia!:-)

      Próbáld sokszor, a kelttsztának lelke van.:-)
      Én a legjobban azt szeretek csinálni, mert a por lisztből, ezt, meg azt hozzárakva egy csodálatos tésztát kapunk, ami megkel, és mikor sűl akkor is alakul...

      Törlés